premawathi guru maniyo nawarathna gurunnanse

lingika krama sinhala,ලිංගික ක්‍රම,මන පිඹිලන සුරන්තයන් සඳහා මන පිඹිලන සුරන්තයන් සඳහා කාම ඉරියව් කිහිපයක් Mana Pubulana Suranthayak sadaha

 
 සමනළ ඉරියව්ව
lingika krama sinhala,ලිංගික ක්‍රම ඇන්ද තරමක් ඉස්සී ඇඳේ අග​ රැඳෙන​ පරිදි  පසුපිටේ ඇල කරගත් ඇගේ දෙපයම  තම දෙඋරහිස මත රඳවාගෙන ලිඟුව ගිල ගැනීමට මෙන් සූදානම්ව බලා සිටින ඇගේ යෝනිය තුලට එය​ කාවද්දා ඇගේ ගෙරෙවීය දක්වා කිඳා බසින ලෙස නිවුනු වේගයකින් පැද්දීමෙන් අතිශයෙන්ම අධිකතර යෝනියාශ්‍රිත හා ගර්භාශයික සුරන්තයක් ස්ත්‍රීයට ලබා ගත හැක​. මෙම ඉරියව්වේ දී  පූර්වයෙහි පිහිටි යෝනි වප්‍රය හරහා ඇගේ G-spot  නැමැති සංසර්ග සතුට සඳහාම වූ අදි ඝෘංගාරත්මක අවයවය​ උත්තේජනය කරන්න පුරුෂයාට හැකියාව ලැබෙනු ඇත​.


 විකුර්ත පෙළ ගැන් වූ සම්භෝගනීය ක්‍රමය
lingika krama sinhala,ලිංගික ක්‍රම සාමානයයෙන් කාහ​ටත් සුපුරුදු ඉරියව්වක් වන​ ධර්මදූත ඉරියව්වේ සහකාරියව පසු පිටේ කෙලින් දිගා කරගෙන සහකරු ලිඟුව අගේ යෝනිය තුල ගැඹුරට කා වැද්දීම ඇරඹීමෙන් පසු ඇගේ යෝනිය තුල තම ලිඟුව තද  වී ලිස්සා යන පරිද්දෙන් ඇගේ දෙපය ලංකරව ගෙන තම බර තරමක් ඉදිරපසට සිටින සේද යෙදෙන මේ ඉරියව්වෙන් දැඩිව කෙළින් වී ඇති තම දණ්ඩය යෝනියේ ඉහලට පිහිටා ඇති ඇගේ භගමණියේ හොඳ හැටි ඝට්ටනය වෙයි. මෙය ස්ත්‍රීන්හට අති උත්කර්ශවත් භගමිනීය සුරන්තයක් ලැබීම සඳහා සුදුසු ඉරියව්වකි. තද කරමින් පැද්දීම නිසා පුරුෂයාගේ සුරන්තයද ඉතා ඉහළ වන අතර දාතු පිටවීමේ අගය ද තරමක් ඉහළ බවක් දැනෙන අතර ඒවා අවසන් බිංදුව දක්වාම නික්මෙන බවක්ද දැනේවි. ඉරියව් වෙනස් කරමින් කරන සංසර්ගයකදී අවසන් ඉරියව්ව මෙය වෙනවානම් ප්‍රතිපලය ඉහලයි.

 මේසයක් මත කරන සම්භෝජනය.
lingika krama sinhala,ලිංගික ක්‍රමමෙය සාමාන්‍යයෙන් අපේ සමාජයේ විරලව කෙරෙන තරමක් වෙනස් වූ එකකි. එනම් මේසයක් මත හෝ ඒ සමාන උසක් සහිත යමක් මත  සමනළ ඉරියව්වේ ආකාරයටම සහකාරිය රඳවාගෙන පුරුෂයාතම ලිඟුව​ සිටගෙන ඇතුල් කිරීමයි. මෙම ඉරියව්වේ දීද සමනළ ඉරියව්වේ දී අත්වන ප්‍රතිපලම ලැබෙන අතර මෙහි වූ විශේෂත්වය නම් කිසිම පෙර සූදානමකින් තොර පෙර ක්‍රියාවන්ගෙන් තොර ඇඳ සිටින වස්ත්‍ර පවා තිබිය දී අවශ්‍ය හරිය පමනක් විවුර්ත කරමින් කරන කුතුහලයන්ගෙන් පිරුනු ව්‍යායාමයකි. තැනින් තැන මේසය මත ඇති නොයෙකුත් ද්‍රව්‍යයන් අස්පස් කරගන්නේද කියාවේ අතරතුරය​. මෙය පිරිසිදු අපිරිසිදු බාවය හෝ නොතකන​ සිතුනු සැනින් කරන ක්‍රියාවකි. මේ ඉරියව්වේ ඇති විශේෂත්වය වන්නේ ක්‍ෂනීකව ඉපදන රාගයක් ක්‍ෂනීකවම සමනය කිරීමේ කුතුහලයයි. 'ඇන්නා පැන්නා' වගේ තමයි. කාමය යනු කෙනෙකුට හෝ දෙදෙනාටම කොයි වේලේ ඇති වී කොයි වගේ ආස්වාදයක් ගෙනදෙයිද යන වග කාට හෝ නිස්චිතව නිගමනය කළ නොහැක​. බලාපොරොත්තුවක් නැතිව කරන මෙවන් මොහොතක අතිශයින්ම​ අප නොසිතූ සතුටක් ගෙන ගෙන දෙන්නට පුළුවන.

අසුන් ගත කතුර​
lingika krama sinhala,ලිංගික ක්‍රම මේ ක්‍රමයේ දී සම්පූර්න පාලනයම සහකාරිය සතුය​. මෙම ඉරියව්වේ දී සහකරුවා තම  දනහිසින් ඉස්සී සිටින සේ දෙපය නමාගෙන පසුපිටේ ඇලවී සිටින අතර සහකාරිය ඔහුට විරුද්ද පැත්තට මුහුනලාගෙන පයක් පිටතින්ද අනික ඔහුගේ අතරේද රඳවාගෙන නැමී ඇති ඔහුගේ දනහිසට වාරුවෙමින් ඉහත බලා සිටින ඔහුගේ දන්ඩය ඉහත සිට තම යෝනිය තුලට ගෙන​ තමන්ට අවශ්‍ය ගැඹුර තෙක් එය කා වද්දමින් හා අවශ්‍ය පරිදි වේගයද පාලනය කරමින් කරන එකකි. මෙය බවලතුන්ගේ ආධිපත්තිත්තයට යටත්වන ඉරියව්වකි. 'පොල් ලෙලි ගෑමකි' කෙසේ නමුත් මෙම ඉරියව්වේ දී අවසානය දැකීමක් සිදු වන්නේ  බොහෝම කලාතුරකිනි. වෙහෙසකර නිසා ස්ත්‍රීයටත් උදාසීන නිසා පුරුෂයාටත් මෙම ඉරියව්ව අනෙකුත් ඉරියව් මෙන් එතරම් සතුටුදායක නොවන අතර පුරුෂයාගේ උදාසීන බාවය නිසාම කාලය දිගු කර ගැනීමට හෝ  එය පවත්වා ගැනීමකට මෙම ඉරියව්ව ඉතා යෝග්‍ය වේ. සැබෑ වශයෙන්ම මෙය පුරුෂයින් තමා අපරාජිතයෙක් බවක් ප්‍රදර්ශනය කරගන්න යොදාගන්නා පොඩිපහේ උපක්ක්‍රමයකි. 

බලු ක්‍රමය​

මේ ඉරියව්වේ දී යෝනිය තම කලව​ අතරින් පුරුෂයාට පසුපසින් ප්‍රදර්ශනය වන පරිදි දනහිසින් ඇඳේ අග​ක හිස ඇඳ මත පහත්කරමින් වකුටු වී සිටින සහායිකාවගේ එම යෝනිය තුල තම ලිංගය කා වද්දමින් කරන ව්‍යායාමයයි. බල්ලා තිරිසනෙකු වුවද එම තිරිසනා හඳුන්වා දුන් ඉරියව්ව නම් අතිශයින් සතුටු දායකයි. මෙහිදී පුරුෂ දන්ඩය යෝනිය තුලට සම්පූර්නයෙන්ම කිඳා බසින අතර එය ඇගේ G-spot නැමැති අධි ඝෘන්ගාර කලාපය වෙන කිසියම් ඉරියව්වකදී නොවිරූ ලෙස  උරගා බලයි. අලස කමක් දක්වන හා කාමයට වැඩි කැමැත්තක් නොදක්වන ස්ත්‍රීන් මෙම ක්‍රමයට මැලිකමක් දක්වයි. හේතුව මෙම ඉරියව්ව දෙදෙනාටම​ අතිශයින් සතුටුදායී වන නමුත් රසාස්වාදයේ ඉහල බාවය නිසා පුරුෂයා තරමක පාලනයකින් තොර පැද්දීම හේතුවෙන් ශීෂ්නය​ ස්ත්‍රීයගේ ඇතුලාන්ත සියුම් අවයවල ඝට්ටනය වීමෙන් ඇයට​ වේදනාවන් ගෙනදීමට ඉඩ ඇත​. තම සහකාරිය කැමැතිනම් පලමු සුරන්තයෙන් පසු උදාවන දෙවන අවස්තාවේ දී මෙම ඉරියව්වෙන් යෙදෙනවා නම් උපරිම වින්දනයක් ලැබිය හැක​. පෙර ඉරියව්වක දී මා සඳහන් කලාක් මෙන් මෙම ඉරියව්වේ දීද අවසන් බිංදුව දක්වාම දාතු නික්මෙන බවක් දැනේවි.

 සිටගෙන වනම සම්භෝජනයේ යෙදීම

මෙම ඉරියව්ව සැමෝටම පොදු නොවන අතර මෙය ශක්ති සම්පන්න පුරුෂයෙක් හා තරමක කුඩා ශරීරයක් ලබා ඇති සහකාරියක් අතර වෙනවානම් පමනයි සාර්තකත්වයක් දැකිය හැක්කේ. මෙහි දී තම ශක්තිවන්ත දෙඅත්වලින් සහකාරියව ඇගේ දෙපය දෙපසට විහිදී සිටින සේ උස්සාගෙන ඒ අතරින් අගේ යෝනිය තුලට තම ලිඟුව අතුල් කරමින් පාලනයකින් යුතුව පැද්දීම මෙම ඉරියව්ව වේ. මෙහි දීද සෑම ප්‍රදාන ඉරියව්වන් මෙන්ම ස්ත්‍රීයගේ අධි ඝෘන්ගාර කලාපයන් ස්පර්ශ කල හැකි අතර අතිශයින් සතුටු දායකද වනු ඇත​. මෙහි දීද පුරුෂයාගේ ගත වෙහෙසකර නිසාත් සිත තරමක එපිට ව පවතින නිසාත් අවසානය දැකීමක් වන්නේ විරලවය​. කාලය පවත්වා ගැනීමකට මෙම ඉරියව්වද යෝග්‍ය වේ.

'මෙහි සඳහන් නොකල නමුත් සම්භෝජන ඉරියව්වන් තව කොතෙකුත් තිබිය හැකි අතර ඒවා අවස්තාවන්ට අනූව හා පරිසරයට අනූව හැඩ ගැහෙයි. සංසර්ගයන්හිදී සෑම අවස්තාවේ දීම  එකම ක්‍රමයේ දීම අධි ආස්වාදයක් ලැබිය හැකි බව නිස්චිතවම නිගමනය කල නොහැකි අතර එය අවස්තාවෙන් අවස්තාවට වෙනස්විය හැක​. ඒ ඉදිරිපත්වන දෙපලගේ මානසික තත්වය සෞක්‍ය තත්වයන්ට අනූව වෙනස් විය හැක​. සංසර්ග සතුටක සැබෑ ස්වරූපය ලිපිවලින් පොත පතින් දැන ගත හැක්කේ අල්පයක් වන අතර එහි නියම රසය තෝරා බේරා ගැනීම සිදුවන්නේ ස්ව අත්දැකීමෙන් පමනක් බව පසු වදනක් ලෙස සඳහන් කළ යුතුයි'

* සංසර්ග සතුටක් යනු සෑම ජීවියෙකුම ලැබුවා වූ හා විඳිය යුතු වටිනා වූ දායාදයක් වන අතර එය අගනා රෝග නිවාරනයක්ද වෙයි. මෙය හරි හැටි නොලබන නිසයි අද අප සමාජයේ සමහරුන් වෛරය ක්‍රෝදය ඉරිශියාව වැනි මානසික රෝගයන් හා ආතතියෙන් ඇතිකරගෙන ඉන්නේ'